Q.U.B.E. 2 - Puzzle Pack 2
Return to the decayed area for pure-puzzler action in Aftermath, the second DLC Puzzle Pack which offers fans 12 challenging new puzzle rooms and showcases brand new mechanics such as the lasers from the original Q.U.B.E. There are a staggering 42 hidden collectibles across the map to locate and an additional master puzzle which builds and transforms with your progress.