Resonance: A Plague Tale Legacy
Embark on an original story, prequel to the award-winning games: A Plague Tale. As Sophia, journey to the Minotaur’s Island, outsmart deadly foes, unravel ancient secrets, and confront a mythical creature at the heart of a devastating curse.
Set 15 years before A Plague Tale: Requiem, play as Sophia, a fierce young plunderer, on the run and determined to uncover the secrets of her past. Dive into an original story blending combat, myth and fate with a brand new take in the universe of A Plague Tale.
As you journey deeper into the island’s heart, you’ll confront the truth behind a long-buried curse.