Revenge of the Savage Planet
Revenge of the Savage Planet is an upbeat, satirical action adventure Sci-Fi. Jump, shoot and collect your way across vibrant alien worlds, uncovering new gear and upgrades, while discovering various hidden secrets.
Run, Jump, Shoot, Grind, Stomp, Dodge, Slide, Whip and Grapple your way through the world! Experiment with 3 different types of gameplay goo! Lasso and Capture dozens of strange creatures and store them in Pens near your Habitat!
Four large, vibrant worlds to explore, each with their own weird and wonderful plants and creatures. Scan everything, catalog everything, and complete experiments to increase your science level… which unlocks exciting new gear! Plus… there may be more than four planets. Maybe.
Alien plants! Bizarre creatures! Exciting gear! Weird rocks! Each planet is packed with nooks and crannies hiding all manner of rewards and secrets. Many of which can be displayed with pride in your own personal, customizable Space Trailer.