Hit the field by yourself or with friends in 1v1, 2v2, and 3v3 Online Modes, or enjoy Extra Modes like Rumble, Snow Day, or Hoops. Unlock items in Rocket Pass, climb the Competitive Ranks, compete in Competitive Tournaments, complete Challenges, enjoy cross-platform progression and more! The field is waiting. Take your shot!
Complete Weekly and season-long Challenges to unlock customization items for free!
From Haunted Hallows to Frosty Fest, enjoy limited time events that feature festive in-game items that can be unlocked by playing online! Keep on the lookout for Limited Time Modes and arenas.
Make your car your own with nearly endless customization possibilities! Get in-game items for completing challenges, browse the Item Shop, or build Blueprints for premium content for your car.