Satisfactory Dedicated Server
Our Dedicated Server tool gives players the ability to host their own dedicated servers, meaning you can keep building your factory even if your friends aren't online! These tools are still considered to be in an experimental state as we continuously work on fixing bugs and addressing player feedback.