Satisfactory
Conquer nature by building massive factories across the land. Expand wherever and however you want. The planet is filled with valuable natural resources just waiting to be utilized. As an employee of FICSIT it’s your duty to make sure they come to good use.
Construct your factories with gracious perfection or build intricate webs of conveyor belts to supply all your needs. Automate trucks and trains to reach your faraway outposts and be sure to handle liquids properly by transporting them in pipes. It’s all about minimizing manual labour!
Venture on expeditions to search for new materials and be sure to put everything to good use. Nature is yours to harvest! You have vehicles, jetpacks, jump pads and more at your disposal to make the exploration easier. Equip the proper safety gear as well, just in case you run into the local wildlife.