Screamer
Longing, ambition, vengeance. Everyone has a reason to enter the Screamer tournament, and no one’s backing down. Join the competition and race side by side with fearless drivers, ready to push past every limit to chase what they believe in.
Soldiers, scientists, criminals, superstars, and ruthless magnates. Different paths now converging on a single focal point: the Screamer tournament. Led by a mysterious master, this merciless competition will be the key to each participant’s personal goals.
The stage of the most lethal races, this arcade racing game plunges you into a futuristic universe brimming with 90s anime vibes. Step into a neon-lit world and speed across tracks where the adrenaline is always high!
Thanks to it, cars don’t just race – they fight! Push them past the edge again and again. Juggle between Boost, Strike, and Shield to stay in the lead, unleashing blistering bursts of speed and well-placed hits to knock your rivals off the track. And once Overdrive kicks in, it’s full-throttle chaos: no mercy, no brakes, and no room for anyone in your path. Master the ECHO power and you’ll become a real Screamer!
A Screamer needs to be ready for any kind of challenge, and being the fastest isn’t always enough. Among the various game modes, you’ll find Team Races where crossing the finish line is just as important as taking down your opponents, while in others, the key is staying in Overdrive for as long as possible. Prove you’re the best no matter what challenge stands in your way, as well as online and in split-screen mode!