Shadow Gambit: Yuki's Wish
Yuki and Kuma from Shadow Tactics: Blades of the Shogun return! Recruit them to your pirate crew, explore the enchanted Japanese island “Dragon’s Dream”, and experience six new story missions. Will you solve the dragon's riddle and fulfill Yuki's wish?
Avast, ye cursed souls! Set the Red Marley's sails for the DLC expansion Shadow Gambit: Yuki's Wish and embark on a new adventure in the mysterious Lost Caribbean, as the echoes of an ancient dragon call upon you.
The Shadow Gambit: Yuki's Wish DLC presents a fresh adventure set within Shadow Gambit: The Cursed Crew. Reunite with Yuki and tanuki Kuma from Shadow Tactics: Blades of the Shogun, explore an exotic new island, and experience an enthralling storyline that unravels over the course of six new missions!