Shadowrun Hong Kong - Extended Edition
Shadowrun: Hong Kong - Extended Edition is the capstone title in Harebrained Schemes' Shadowrun series - and includes the all-new, 6+ hr Shadows of Hong Kong Bonus Campaign.
HONG KONG. A stable and prosperous port of call in a sea of chaos, warfare, and political turmoil. The Hong Kong Free Enterprise Zone is a land of contradictions - it is one of the most successful centers of business in the Sixth World, and home to one of the world’s most dangerous sprawl sites. A land of bright lights, gleaming towers, and restless spirits where life is cheap and everything is for sale.
As an ex-con living in Seattle, you try to make an honest living but when your foster begs you to meet him in China, things turn grim and you find out the police are trying to arrest you. And by arrest, they mean to kill you on sight! Build your team of Shadowrunners, mercenaries with big personalities who can fight using mystical or technical powers, and turn the tables on the elite corporate and the police. Through real-time exploration and turn-based action, you will be met with deadly conspiracy, corporate greed, Triads, social segregation, and gang wars.