Shadowrun Hong Kong - Extended Edition Deluxe
It includes the full 22-track, 320kbps Shadowrun: Hong Kong Soundtrack from fan-favorite composer Jon Everist, and a 125-page Art of Shadowrun: Hong Kong PDF showcasing a wide variety of the concept and production art that went into the game.
HONG KONG. A stable and prosperous port of call in a sea of chaos, warfare, and political turmoil. The Hong Kong Free Enterprise Zone is a land of contradictions - it is one of the most successful centers of business in the Sixth World, and home to one of the world’s most dangerous sprawl sites. A land of bright lights, gleaming towers, and restless spirits where life is cheap and everything is for sale.
As an ex-con living in Seattle, you try to make an honest living but when your foster begs you to meet him in China, things turn grim and you find out the police are trying to arrest you. And by arrest, they mean to kill you on sight! Build your team of Shadowrunners, mercenaries with big personalities who can fight using mystical or technical powers, and turn the tables on the elite corporate and the police. Through real-time exploration and turn-based action, you will be met with deadly conspiracy, corporate greed, Triads, social segregation, and gang wars.
Players who have already taken this trip with Shadowrun Returns and its expansion may find themselves wanting a bit with the gameplay, and newbies will have quite the learning curve to surmount, but if you see the gameplay as an adequate means to experience the more satisfying narrative end, Shadowrun: Hong Kong more than earns your attention.