Sidecar Evolution 2024
The first ever true MMO sidecar racing game is here! Play with up to 39 friends!
Sidecar Evolution is a multiplayer racing game that uses similar principles as World of Tanks - with each race against 39 other players, you gain experience and credits, for which you can buy various upgrades for your vehicle or unlock newer vehicles. You start with machines of the 1910s. Can you get to the very top and ride on modern machinery?
You can customize your vehicle and rider as much as you want using a simple yet rich customization system. You can paint your sidecars with any combination of colors or use any of the available patterns and customize it!