Sins of a Solar Empire II: Content Pass
'Paths to Power' Scenario Pack: Custom scenarios with unique starting and victory conditions.
'Reinforcements' Ship Pack: New forces join the fray as each race gains two new units to field.
'Times of War' Campaign Expansion: A full single-player story driven campaign that relates the tragic story of the TEC, Vasari and Advent.