Smelogs Playground
Smelogs Playground invites you to enter the mystical realm of ancient Aztec civilization. Build your base, command armies, and wield powerful magical spells. Whether you’re a seasoned strategist or a newcomer to the genre, Smelogs Playground offers an immersive experience that combines strategy, combat, and enchantment.
Construct your Aztec stronghold from the ground up. Gather resources, construct Cave systems, and fortify walls. Will you create an impenetrable fortress or an elaborate maze of traps? Your base is the heart of your empire, and its design will impact your success on the battlefield.
In the mystical Aztec world of Smelogs Playground, nothing is static. Units possess hidden potential—they can evolve into structures, and buildings can morph back into warriors.
Lead your units to victory. From swift Ballers to punchy warriors to the powerful Obsidian Cannons, assemble your forces strategically. Micromanage troops during epic battles to outmaneuver foes. Witness the clash of armies as they vie for dominance.
Tap into the mystical energy of the Crystal Codex. Learn powerful spells that can turn the tide of battles. Summon comet showers, heal wounded soldiers and structures, or uncover hidden enemies.
Define how your initial base should look like before the match has even started. You can place units and buildings for strategic depth right from the start of the match. Unleash your creativity! Design custom bases, and share them with friends.
Navigate, adapt, and overcome the unknown capture neutral objectives and beware of unknown creatures.
Personalize your appearance, avatar, border, and title. Stand out on the battlefield and let your enemies know who they’re up against.
Challenge the Best: Test your mettle against players from around the world. Climb the ranked ladder by winning battles. Rise through the tiers—from novice to grand master.
Elo Points: Each victory earns you Elo points, while defeats deduct them. Prove your strategic prowess and ascend to the top ranks.
Host Your Arena: Create custom lobbies with personalized rules. Choose map settings, and even tweak resource rates. Invite friends or fellow strategists to join your private matches.
Variety Unleashed: Whether it’s a no-rush skirmish or a resource-rich clash, tailor the game to your liking. Experiment with unconventional strategies and settings.