Sonic Racing: CrossWorlds - Demo
In the Sonic Racing: CrossWorlds – Demo, try out 4 characters, 8 courses (3 main courses + 5 CrossWorlds), 12 different Machines, and customize playstyle with 20 Gadgets. Test out Grand Prix and Time Trial modes, and explore the Garage to personalize your vehicle.