Sonic Racing: CrossWorlds
Race across land, sea, air, space, and time in Sonic Racing: CrossWorlds! Warp through Travel Rings into new dimensions where something new awaits around every twist and turn.
Race across 24 tracks and warp to 15 CrossWorlds with Travel Rings, a unique gameplay mechanic that transports the iconic characters from the Sonic and SEGA universes into new dimensions. Use unpredictability to your advantage as you change the landscape of each race!
Choose from 23 iconic Sonic characters, the largest roster of any Sonic racing game!
Mix and match between 45 unique original vehicles and 70 different gadgets to trick out your ride, level up your kart, and create the ultimate machine to match your racing style.
Dominate your opponents with 23 different items including returning favorites and all-new items like the Monster Truck!
Gather with friends and play local split-screen in Grand Prix and the new party mode Race Park, compete against a community of players from around the world with up to 12 players online in World Match, or test your driving skills in Time Trials.