Sonic Racing: CrossWorlds Digital Deluxe Edition
Race across land, sea, air, space, and time in Sonic Racing: CrossWorlds! Warp through Travel Rings into new dimensions where something new awaits around every twist and turn.
Race across 24 tracks and warp to 15 CrossWorlds with Travel Rings, a unique gameplay mechanic that transports the iconic characters from the Sonic and SEGA universes into new dimensions. Use unpredictability to your advantage as you change the landscape of each race!
Choose from 23 iconic Sonic characters, the largest roster of any Sonic racing game!
Mix and match between 45 unique original vehicles and 70 different gadgets to trick out your ride, level up your kart, and create the ultimate machine to match your racing style.