Strategize and adapt at both your base of operations and an ever-shifting battlefield to make every move count – the outcomes of your decisions make each playthrough different.
Deploy a team of operatives composed of a variety of archetypes ranging from scoundrels to astromechs, or even a Jedi, choosing from an arsenal of tactical abilities to outmaneuver and defeat your foes.
Customize Hawks’ combat specialization and appearance, then fill out your team with original and custom-made Star Wars characters, tailoring their appearances, loadouts, and abilities to fit your playstyle.