Command the galaxy’s finest in tactical operations, investigations and other heart-pounding missions through a cinematic original story.
Strategize and adapt to make every move count. The outcomes of your decisions make each playthrough different.
Deploy a team of operatives ranging from scoundrels to astromechs, or even a Jedi, choosing from an arsenal of abilities to defeat your foes.
Improve your squad’s skills on missions, as they learn to work together and unlock new combat synergies.
Customize Hawks’ combat specialization and appearance, then fill your team with original and custom-made Star Wars characters, tailoring their appearances, loadouts, and abilities.