Terra Invicta is an ambitious grand strategy game that can be improved through a long period of testing, support, and expansion in Early Access. Grand strategy games are complex, and player feedback is essential. We have experience working together with the community from our time creating the Long War mods, and we look forward to improving Terra Invicta together.
Terra Invicta will be in Early Access for at least several months, but possibly longer depending on how the design develops with player feedback.
The price might increase during or after Early Access as work on supporting and expanding the game continues.
We will monitor our Discord for player feedback and suggestions. We appreciate all ideas, bug reports, and player experiences, and we look forward to making Terra Invicta a better game together.