The shadow of Frank Stone looms over Cedar Hills, a town forever altered by his violent past. As a group of young friends are about to discover, Stone’s chilling past pales in comparison to what’s coming...
In the depths of an Oregon steel mill, the gruesome crimes of a sadistic killer spawn horrors beyond comprehension. Delve into the mystery of Cedar Hills alongside an original cast of characters bound together on a twisted journey where nothing is quite as it seems.
Every decision you make shapes the story and impacts the fate of the characters within it. Brimming with emotional gut-punches and high-stakes horror, discover how a simple decision can become a truly heart-wrenching dilemma.
For those who find comfort in the unknown, and glee in the grotesque, Supermassive Games’ cinematic storytelling brings new levels of emotion, immersion, and intensity to this darkly rich universe.
Experience a never-before-seen look at the wider world of Dead by Daylight, Behaviour Interactive’s acclaimed multiplayer horror game. Filled with spine-chilling twists, this dark original tale is certain to haunt you long after it’s over.