The storytelling prowess of Supermassive Games meets the Dead by Daylight universe in a haunting horror game that won’t soon be forgotten.
In the depths of an Oregon steel mill, the gruesome crimes of a sadistic killer spawn horrors beyond comprehension. Delve into the mystery of Cedar Hills alongside an original cast of characters bound together on a twisted journey where nothing is quite as it seems.
For those who find comfort in the unknown, and glee in the grotesque, Supermassive Games’ cinematic storytelling brings new levels of emotion, immersion, and intensity to this darkly rich universe.
Experience a never-before-seen look at the wider world of Dead by Daylight, Behaviour Interactive’s acclaimed multiplayer horror game. Filled with spine-chilling twists, this dark original tale is certain to haunt you long after it’s over.