The Dungeon Of Naheulbeuk - Splat Jaypak's Arenas
Join the party as they are trapped by the sadistic owner of the Wheel of Misfortune. If they want to get out, they will have to shape up and fight through every ordeal their captor can throw at them. Are you ready to battle your way back to your adventure?