The Dungeon Of Naheulbeuk: The Amulet Of Chaos
They are clumsy, inexperienced and feisty but...they’ll have to endure each other’s company to get the dungeon’s treasure.
The Naheulbeuk universe is an original creation by French author John Lang. It started as a very popular audio comedy series parodying role-playing games and heroic fantasy tropes. Now the story is available in English and as a video game for the first time!
Play with seven classic role-playing game characters complementing each other’s skills as you level them up: the Ranger, the Elf, the Barbarian, the Dwarf, the Magician, the Ogre and the Thief!
An adaptive difficulty system: from an accessible and fun story mode with simplified combat to the “nightmare mode” where the smallest tactical errors will doom you!
An expansive bestiary (more than 100 enemies!) pushing you to think more tactically with every fight.
Epic boss battles where you’ll have to muster both strength and smarts to emerge victorious!