Ultimate Edition
Step into the wacky heroic fantasy universe of the Dungeon of Naheulbeuk. Lead a team of unlikely and clumsy heroes in an epic and challenging tactical RPG. Live an adventure filled with humor, surprises and silly encounters.
They are clumsy, inexperienced and feisty but...they’ll have to endure each other’s company to get the dungeon’s treasure.
A Goodies Pack (Digital Artbook, additional music tracks and audio lines, artworks)
Are you ready to dive into a tactical RPG chock-full of charm, humor and crazy characters?!