The Settlers - Deluxe Edition
Pre-purchase now to get 3 tower skins, a unique title and a 1-day shard booster!
The Settlers is a real-time strategy and build-up game, built on a 30 year legacy of exploration, expansion and conquest.
The Elari, the Maru and the Jorn can be found in The Settlers. Each with a unique look, play style and their own background story.
Experiment a story driven campaign set into the world of The Settlers. Or go for the special Onslaught mode and its additional challenges.
Play online with up to 8 players in thrilling skirmish battles against other players or AI for long-lasting fun.