Choose among three factions: the Elari, the Maru, and the Jorn. Each has a unique look, playstyle, and background story.
Experience a story-driven campaign set in the world of The Settlers, or go for the special Hardcore mode and its additional challenges.
Play online with up to eight players in thrilling skirmish battles against other players or AI for long-lasting fun.