This pack introduces the innovative FOXPRO X360 electronic caller, the powerful Moradi Model 1894 lever-action rifle, and the sleek Stenberg Takedown Recurve Bow - the perfect set of weapons and equipment for effectively ambushing prey in the wild.
Gain the upper hand with the FOXPRO X360, an advanced calling device that comes equipped with a remote for convenient control from a distance and pre-loaded with a wide library of sounds for attracting over 60 species in the game with realistic animal calls.
The FOXPRO X360 also uses groundbreaking licensed technology: FOXFUSION, which enables you to simultaneously lure two animals, and FOXBANG, which immediately ceases all calls upon detecting a loud noise.
Get up close and personal with the Moradi Model 1894, where classic design and versatile rail-mounted optics meet the power of .44 Magnum cartridges. Plus, embrace the innovation of modern compatibility by seamlessly sharing ammunition with your revolver sidearm.
Silently hunt your prey with the Stenberg Takedown Recurve Bow. Slightly lighter in draw weight compared to its competition, this short-ranged bow offers excellent handling and accuracy for ethical hunting.