Discover an atmospheric hunting game like no other in this realistic, stunning open world – regularly updated in collaboration with the community. Immerse yourself in the single player campaign, or share the ultimate hunting experience with friends.
Experience online multiplayer for up to eight players in breathtaking hunting reserves. Collaborate and strategize with friends, or compete to take down the most impressive trophy. You can access any paid DLC reserve as long as one member of your hunting party owns it.