Begin your hunting journey with the Hunting Starter Bundle, featuring theHunter: Call of the Wild base game, and a roster of equipment to set you up for success. This bundle also contains a reserve full of wildlife based in the Rocky Mountains. Welcome to the world's #1 hunting game, an immersive hunting experience enjoyed by millions of players every month.