Known as the hunting ground of kings. Cuatro Colinas Game Reserve will take your breath away.
Its most distinguishing feature is its vast open fields, covered in sunflowers and lavender, surrounded by soft hills. Framing the open areas are broad leaf lush and dry pine forests, providing perfect cover for cautious animals.
Paired with the low recoil and flat trajectory of the ammo, the rifle boasts impressive accuracy even at long ranges.
Cuatro Colinas boasts a dramatic 25 square miles (64 square kilometre) where you can follow the new story with warden Doña Alejandra De Bosque Garcia, containing 14 new narrative missions, and 55 side missions.
Just like prior paid DLCs, players that don’t own Cuatro Colinas can still join another player who owns it at no additional cost and experience the reserve themselves.