Hunting in a stealthy fashion has never been easier thanks to the latest equipment delivery to the wardens - the High-Tech Hunting Pack.
Designed to increase both visibility and contrast in the dark while leaving depth perception and shapes unaltered.
With a delicate balance between recoil and accuracy, this bow gives its best when hunting medium sized game. Comes in 2 colour variations: Orpheus and Hephaestus.
It calculates the distance of the target and projects a precise, virtual LED pin that is only visible to the archer, without the clutter of multiple physical pins.
At night, the Tracer Arrows will allow you to track down your prized harvest once you’ve made that first successful shot, thanks to a flashing red LED on the nock.