Saseka Safari: This modern safari lodge encompasses beauty through simplicity. Trophy Lodge: Decorate the walls and rooms with your prized kills. Gun Racks: Place your favorite guns on designer stands, and once they are displayed, view the stats for each.
It’s time to present your prize trophies in the fashion they deserve, with the luxurious and exotic Saseka Safari.
This modern yet down-to-earth safari lodge encompasses beauty through simplicity. Utilizing natural light to the fullest, the mix of wooden and thatched interior makes it the perfect canvas for trophies.
In your very own trophy lodge, you will be able to decorate the walls and rooms with your kills, creating a visual representation and journey of your best hunting moments. Present your trophies using plaques, platforms, or create a scene involving multiple animals thanks to the multi trophy mounts. Then share your collection with your friends.
A hunter’s weapons are just as valuable as the trophies they collect, which is why they deserve to be showcased in the best possible light. Place your favourite guns on designer stands, and once they are displayed you can view the stats for each.