New weapons have arrived to theHunter: Call of the Wild.
Graceful and sophisticated, the Hudzik is a high-end civil-war era caplock rifle, offering incredible versatility to those who learn to master it.
Reliable, balanced and semi-automatic, it’s an all-rounder masterpiece that has proven its worth in the hands of soldiers, target shooters and hunters alike.
With the largest bore in any commercially produced shotgun, the Miller Model 1891 leaves little to be desired when it comes to close-range stopping power.