You have traveled across the world and hunted in some of the most iconic locations. This bundle contains over 180 cosmetics, including paints, sprays, wood, camos, and wraps, inspired by the game's reserves and national parks' unique environments.
The contents of this bundle are cosmetic only and applicable to all weapons, tents, and ground blinds. You can use the cosmetics in any reserve you own and preview them in-game for free before purchasing.