Torque Drift 2
From the vibrant streets of Tokyo to high-stakes professional competitions backed by global brands, Torque Drift 2 invokes all aspects of drift and street culture to offer an experience as diverse and dynamic as the motorsport itself.
Torque Drift 2 is a skill-driven motorsport game set in a fictional, modern-day Japanese city. It offers extensive vehicle customization, true-to-life physics with sim rig support, licensed cars and parts, intricately detailed tracks and competitive play. With native community mod support and a number of community oriented features the game delivers immersive single-player and multiplayer experiences. Torque Drift 2 is designed to mirror real-world drift dynamics, the physics ensure an authentic feel whether you’re using a controller or a high-end sim rig. Our team, made up of developers who drift cars in real life, is dedicated to making sure the driving experience is precise and enjoyable for every player, no matter their setup.
In the world of Torque Drift 2, drifting is more than a hobby—it’s a cultural phenomenon. With events and meetups integrated into the fabric of modern Japanese society, a surge of wealth has made top-tier cars and parts accessible to all. Now, both seasoned pros and fresh talent are fighting to claim their legacy as the next Drift King.
Collecting is central to Torque Drift 2. Purchase or earn items, then customize them to your heart's content. Earn daily ToFu currency by climbing the leaderboards, and use it to build your dream car!
Get behind the wheel of cars from drifting legends like Mad Mike, Vaughn Gittin Jr., James Deane, Adam LZ, and many more. Drive the cars of your heroes and tune them to make them your own.
Building on the legacy of its predecessor, Torque Drift 2 offers more customization than ever. With over 25 areas of your car to modify—from engine swaps to dash mats—and over 60 licensed brands, you’ll have endless options to fine-tune every detail and make your ride truly unique.
Modding is at the heart of Torque Drift 2's vibrant ecosystem. Through our custom mod integration and Modkit, players can create and share custom tracks using our purpose build tooling within external tools like Unreal Engine. Looking ahead, we'll introduce in-game tools that allow players to share car tunes, liveries, decals, and even host crew events and tournaments.
Our ultimate vision for Torque Drift 2 is a motorsport playground where creators are rewarded for their contributions, whether you're fine-tuning cars, designing stunning liveries, or organizing crew battles. The game is designed to showcase your skills and help you make a name for yourself in the world of TD2.
Torque Drift 2 challenges players to push their limits with a range of competitive modes. Current competitions include freestyle events, weekly leaderboards, lead-and-chase challenges, and timed Motorkhana events. As the game grows, new features like livery contests, 1v1 drift battles, and crew tournaments will be introduced, offering even more ways to compete for parts, reputation, and global recognition.
Our philosophy towards Torque Drift 2 is for it to be developed around players interacting with each other in meaningful ways. So, it stands to reason that we are building a robust communication system. Built with varying levels of public and private channels, the social element of TD2 is constructed to best cater towards the players in-game needs. Whether they’re looking for a crew, trying to hire someone for work, or just want to privately message some friends, everything will be catered for in-game.