How can I create a Torque Motorsport Account?
Torque Drift 2 requires a Torque Motorsport account to play. Creating a Torque Motorsport account is a simple process.
Sign up
Provide a valid email address to ensure you receive important notifications. It's crucial to have access to this email address as it will be the primary channel for communication with our team.
Verify
Once you've submitted your email address, we will send you a verification code. Enter this code on the website to complete the account creation process.
Enter your details
After entering the verification code, you will be prompted to choose a username, set a password to secure your account, and specify your Country/Region.
Read Terms and Conditions and Create
Follow the link at the bottom of the sign up page to access and read our account Terms and Conditions.
Congratulations!
If you have forgotten your password or need to reset it for any reason, you can do so by going to your dashboard, then clicking the "Reset Password" button. You will be prompted to enter your email address to receive an email with a verification code to reset your password.
Torque Drift 2 is being built in an iterative way, with features and updates being released frequently for you to play, enjoy and give feedback on. We believe the game may never be truly 'Finished' as we continue improving it as voted suggested by the community.
Though the core feature set that we have identified we plan to finish by the end of 2024.
Torque Drift 2 is currently being built by our team alongside the community, based on a roadmap of features and content. The game is not yet full featured.
Yes! You can find a bug report page within the settings screen of the game, or directly via the Torque Motorsport discord.
Yes, in-app purchases can be made with an in-game currency or via a third party.
Torque Drift 2's content purchases utilised the Torque Motorsport store and a third party payment platform. Content purchased is synced with your TM.io account to be accessed from within the game.