Total War: WARHAMMER II - Imrik
Leading the High Elf faction of the Knights of Caledor in both the Eye of the Vortex and Mortal Empires campaigns, Imrik can seek out unique Dragons of legend and tame them to fight alongside him. Imrik also has access to the Greater Invocation of Vaul which grants faction wide Flaming Attacks and enables his Dragons to use their breath attacks more often.