Total War: WARHAMMER II
Decide the fate of the Warhammer world in Immortal Empires, the epic culmination of the entire Total War: WARHAMMER series, now available for all *Total War WARHAMMER I and WARHAMMER II owners!
Combining the campaign maps, races, and factions from all three games into a single, epic sandbox campaign across the legendary Warhammer world, Immortal Empires is the most complete and definitive Warhammer strategy experience ever conceived.
The Great Vortex has become dangerously volatile. It must be stabilised, else it ravages the world.
The noble High Elves and ancient Lizardmen seek to calm the Vortex, while the malign Dark Elves and cunning Skaven aim to exploit its wild energies. Each race must fight the greatest battles in its history to succeed!
Alongside the Eye of the Vortex campaign, owners of Total War: WARHAMMER and Total War: WARHAMMER II can also play the Mortal Empires campaign, combining the landmasses and factions from both games into one colossal sandbox campaign.