Total War: WARHAMMER II - The Prophet & The Warlock
Embark on new campaigns as Tehenhauin (Lizardmen) and Ikat Claw (Skaven), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces 21 new Regiments of Renown: elite variants of existing Skaven and Lizardmen units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.