Total War: WARHAMMER II - Rakarth
Rakarth has long held a reputation as the most cruelly talented of Naggaroth’s Beastmasters, as he soars high over the battlefield on the mighty beast before diving into the fray in a murderous blur of talons and teeth.
Voiced by actor Iwan Rheon, Rakarth begins to play on the Isle of Albion and leads the Thousand Maws faction. As he claims victory in battle and captures key settlements, new monsters of all kinds are added to his Beast Pens where they may be recruited into his armies.