Total War: WARHAMMER II - Repanse de Lyonesse
Leading the Bretonnian faction of Chevaliers de Lyonesse in both the Eye of the Vortex and Mortal Empires campaigns, Repanse wages a chivalric conquest across the Southlands. A powerful close-combat warrior, she has several unique skills granting her a range of bonuses including Physical Resistance and Melee Defence for her and her army.