Total War: WARHAMMER II - The Silence & The Fury
Embark on new campaigns as Oxyotl (Lizardmen) and Taurox (Beastmen), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces six new Regiments of Renown: elite variants of existing Lizardmen and Beastmen units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.