Take a trip to the late 2000s and experience frequent regional passenger and heavy freight services, be in control of classic and modern traction as you traverse through the heart of Northern Germany. Electric Containers and n-Wagens await in Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen - Oldenburg.