Realistic Visuals
Experience immense velocity and express unrivalled creativity with Train Sim World 4! Expand your rail hobby and discover the raw emotion of driving a diverse array of iconic routes and trains. From training center to mountain pass, this is your journey.
Experience immense velocity and express unrivalled creativity with Train Sim World 4! Expand your rail hobby and discover the raw emotion of driving a diverse array of iconic routes and trains. This is your journey.
Learn the basics of operating a range of traction in the Training Center, before taking to the rails of the real world on the East Coast Main Line with the LNER Azuma, Antelope Valley Line with the Metrolink F125 and S-Bahn Vorarlberg with the ÖBB 4024. Play with trains that work for you, build your confidence, then master every machine.
FREE ROAM! Pick any train you want and drive it wherever you want – you have control over how to run routes in your way. Take a photo and make the memories last with PHOTO MODE and GALLERY. Get creative with the upgraded SCENARIO PLANNER and LIVERY DESIGNER. Share your hard work with other players through CREATORS CLUB.