Sprint in circles out of Edinburgh, across inter-city rails and along the Firth of Forth – Skyhook Games’ BR Class 158 makes a new appearance on Rivet Games’ Edinburgh - Glasgow and Fife Circle Line routes for Train Sim World 4! Sporting the Saltire insignia of ScotRail, the Class 158 works in tandem with Class 170 and Class 385 traction through the Scottish Lowlands.