A hard-working classic comes to life in Train Sim World 2 with the stunning DB BR 204 diesel locomotive! In the 1950s, the Deutsche Reichsbahn were keen to get dieselisation underway, replacing steam locomotives with a modern fleet of standardised locomotives.