Take to the rails of Germany with no wires in sight! Experience the iconic BR 628.2 and shuttle along the picturesque fields and rivers of Hesse in Train Sim Germany’s authentic 1990s recreation of Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim for Train Sim World 3!