Embark on challenging freight services across 3 iconic routes, from steep gradients to long trains, the ultimate test awaits. The wide cabs of mainline haulers and the cozy confines of switching duties are yours to explore and take the action further afield within Timetables and Free Roam onto Train Sim World 4’s Antelope Valley Line.