Expect the Unexpected in Train Sim World 6! Be ready for anything as you master formidable trains across 3 routes.
Go beyond the boundaries of Nahverkehr Dresden and accelerate all the way along BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN in the DB BR 411 ICE-T & more.