Experience shows that Early Access is useful in terms of communication with the audience, allowing you to improve the product as long as possible during its development and testing. Therefore, the choice of this option is obvious.
The full version plans to add to the main plot, as well as expand it with secondary storylines with the adventures of new girls. Also we plan to add a lot of atmospheric music, new artwork for backdrops and a lot of new interesting characters.
At this point in the game, there is a main storyline that will tell the story of the adventure of two sisters.